QUINCY BROWN,HIS BIOLOGICAL DAD AND HIS BROTHER LIL AL

Ever since his Stunna 16 birthday party aired on MTV this past Monday,everyone wants to know who Quincy Brown’s(far right) biological dad is. Quincy’s real dad is none other than 80’s singer Al B Sure(center). Singer Al B Sure fathered Quincy with Kim Porter,the on-and-off girlfriend of mogul P. Diddy. For years,Quincy has known Diddy a.k.a P Diddy as his Step Dad and  considers him to be like a father to him. Al B sure also has another son named Lil B. Sure(far left),who was featured on MTV’s series Rock the Cradle.
Source:Wikipedia

Advertisements

~ by blackcelebritykids on May 26, 2008.

59 Responses to “QUINCY BROWN,HIS BIOLOGICAL DAD AND HIS BROTHER LIL AL”

  1. quincy and al b. look like brothers.

  2. I’m sorry but Lil Al is not attractive. Quincy is so cute he looks like his father. Al B Sure still looks good.

  3. Quincy and Al have the same nose and lips. Quincy is very handsome. Lil Al not so much.

  4. quincy should really be called lil b sure cause he looks just like him. i can’t believe after all these years people are still confused as to who’s who in diddy’s tribe og children. anywyas, lil b sure (the older one) isn’t cute AT ALL.

  5. Somebody needs to stop telling Lil Al whatever they are telling him to make him think that he’s cute and that he can sing, because he’s not cute and he can’t sing. But Quincy looks just like his dad did when he was younger. Lil Al needs to go somewhere.

  6. Fathers need to look like parents and stopp trying to look cool. Quincy is very cute and looks cool. But I am tired of seeing men trying to look like cool boys.

  7. A father needs to be there for hes children no matter wath , the situation is ….. ( No more Comments)

    *** ishhhhhh!!!

  8. OMG! It looks like he “spit” him out! SO handsome…

  9. dammmmn

  10. Al is 40 he is not 80. I am 39 an I look like could be in my twenties. ANd i am a Cool sexy looking mommy.:)

  11. Both of his boys are nice looking man, but he could not deny quincy even if he wanted too. diddy may be like a father to him but he is definitely his father’s child. no doubt!

  12. oh my gosh quincy looks so good just lyke his dad bt i agree lil B sure iz nt cute at all…ewww!!

  13. Quincy look exactly like his dad Al B. and Diddy need 2 stop he may love him like a father but its not his real son(Step son)N Quincy need 2 claim his Biological dad more often….Quincy is “SEXY” and his dad still got it!

  14. quincy is od sexyyy!! not his brother though

  15. i hate quincy

  16. All three men are handsome. Good to see them together.

  17. Quincy looks like his dad so much its crazy
    He so so Sexy
    Love u honey bunches of oats….lol

  18. There is alot of people who don’t claim there biolgical fathers i dont i claim my sister husband as my daddy.and i see why quincy do that

  19. i wuld do anyting to see QUINCy g, he is da hottest teen eva
    damn geez dat boi is so hooooooooooooooooot
    i cant get ova him
    i love quincy 4 eva
    woooooooooooooooooooooo he is so not from thi planet

  20. DAMN! HE IS SOOOOOOOOOOOOO DAMN SEXCI, AL B AND KIM MADE SOME SEXYASS KIDS YO..IM TELLIN YU HER AND AL B DONE DID A GREAT JOB CAUSE WHOA LOOK AT QUINCY!!!!!!!!

  21. Quincy is one fine boy.He got it going on 4 real.First time i saw him i was like omg he is fine at heck.

  22. loved u on sweet sixteen happy birthday quincy….

    samantha 18 elkhart indiana

  23. idk why Diddy is taking care of Quincy if he aint even his biological son. Al B should of made/paid for his sons party.

  24. Quincy, you are sooo hottt!!!! I love you sooo much!!! Wait for me…

  25. Hessss Choong Man (:

  26. hey wat it do Quincy you iz so sexy and cute

  27. hey Quincy u look so sexy

  28. i love u quincy AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

  29. OMG!!!! Quincy u look sooooo good boo…!!!

  30. OMG!!!! Quincy you are sooo cute and I liked the stunna sixteen party on tv!!!

  31. LIL B LOOKS LIKE BILL BELLAMY

  32. he has a uni-brow on the second picture.
    come on ladies dont act like you didnt see that!

  33. quincy is od sexyyy!! not his brother though !!!

  34. i dont like quincy my boo is al b sure he sooooooooooo cute

  35. It’s amazing how genes work. Quincy looks just like Al, but I wouldn’t know that “Lil Al” (which should really be Quincy’s moniker) was Al’s son. I see some resemblance, but not much. I wonder how much of a role Al B. played in Quincy’s life all of these years. If Al was an absentee father, then I can understand why “Q” chooses “Diddy” over him. In fact, it seems as though Al prefers ‘Lil Al’s’ company over ‘Q’ ‘s?!?

  36. girl, look at them!

  37. quincy u my boo hope u single and ready to mingle i love u

  38. DAAAAAYYYYYUUUMMMMM HiZ MY B00 SO DAM SEXY HOPEFULLY UR SiNGLE DAM UR SO DAM FiNE

  39. Al is a bit of a playa too w/ 3 sons & 3 baby mamas! After paying all dat child support, Al can’t affort to stunt.

    ~Ceddy ‘Nuf~

  40. quincy brown looks just like his dad,how could he look just like his father when he has his mother kim porter that he looks nothing like and that is just crazy.

  41. lil al and quincy looks good

  42. damn theyre twins!! right down to the unibrow. sumbody slap al b. for ducking out on his son. jeez louise they look just alike!

  43. jadOr Quincy et ceux kil laime pa allé vOu fer fOutre!!!!
    JTM Quincy!

  44. awwww baby u look so cute der love you

  45. unbelieveable how much quincy looks just like his daddy….smexi

  46. I think that Quincy and lil al is cute but i would rather date Qincy because he is my age and he super super sexy and he not a real prissy boy that is what i think and he should have had 2 parties because al b sure should have thrown him a party

  47. Y EVERYBODY KEEP SAYIN LIL AL B IS UGLY.. IM NOT SAYIN HE THE SHIT BUT HE IIGHT.. HE IS NOT THAT BADD LOOKIN.. QUINCY IS SEXY. OH YEA LIL AL B CAN SING I HAPPEN 2 LYK HIS SONG

  48. Woooooooooohhhh. Quincy Brown is so sexi. Wait for me babe. Call me too.

  49. wooooooooooooohhhhh. OMG. Quincy brown is god damm sexi. theres a boy at my skool at he looks just like him.

  50. wooooooooooooohhhhh. OMG. Quincy brown is well sexy. theres a boy at my skool at he looks just like him.

  51. hey quincy i am an arabian girl and i am sure that u have herd that arab girls are hot…… i am waiting

  52. hi quincy im a girl from trinidad in the caribbean. im 18yrs and a person who jus likes to meet new people. anyway bye handsome

  53. quincy does look a lot like his dad, i wonder what happen for him to prefer calling p diddy his dad as if al b sure does not exist. guess al was not in his life to get that honor. stop hating on his brother he probably look like his mother which is not bad.

  54. I AM FRM SOUTH AFRICA N QUINCY U R DAMMMN GORGEOUS. IM 19 N IN LOVE WIT U. MWA

  55. QUINCY LOOKS JUST LIKE IS DAD BUT I LOVE HIM SO MUCH AND I AM 13 YEARS OLD

  56. Gawsh…Ay Quincy wil u MARRY ME? LOL MY BF IS SOO..jealous cz i go on abt hw God blessed u! i knw il NEVA MEET U BT A GAL CAN DREAM CNT SHE? MWA LOVE U BOO!

  57. u are so damn fine quincy

  58. quincy honey u ar so DAMN fine,mwwwwwwaaaaaaaaaaaaa. hola

  59. AL never give up GOD appointed you this young mans dad allthough money cant buy you love it sometimes blinds young people and there thought process and how they view there parent that is not there living with them I am a mom,wife,sister and fan of yours know that many people belive you have allways had your sons best intrest at heart

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: